سوالات متداول

قبل از ارسال تیکت پشتیبانی سوالات زیر را بخوانید !

بیشترین سوالاتی که از آرش پیامک پرسیده اید !

سامانه آرش پیامک یکی از معتبر ترین و موفق ترین شرکت های فعال در زمینه ارسال پیامک انبوه است. این افتخار حاصل تلاش تیم خلاق و متعهد آرش پیامک و همچنین اعتماد مشتریان عزیزمان بوده است. ما سرسخت هستیم، ما پیگیر هستیم، ما خلاق هستیم!

سامانه آرش پیامک با در نظر گرفتن 30 روز ضمانت بازگشت وجه این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت سامانه پیامک را خریداری کنید ودر صورت بروز مشکل هزینه شما کاملا عودت داده می شود.

بله. قابلیت ارسال پیامک لینک دارد در تمام پنل های آرش پیامک  وجود دارد و به راحتی می توانید لینک سایت، اینستاگرام و کانال تلگرام را ارسال کنید.

خیر. سامانه آرش پیامک هزینه پیامک‌های بلک لیست را به صورت کامل و در تمامی اپراتورها به پنل کاربر به صورت خودکار عودت می‌دهد و شما بابت پیامک‌ به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند هیچ هزینه را را پرداخت نمی کنید.

برای اینکه بتوانید از قابلیت دریافت پیامک استفاده نمایید، می بایست خط اختصاصی ثبت نمایید. برای ثبت خط اختصاصی از منو سمت راست > عملیات حساب > خرید شماره اقدام نمایید.

شماره خدماتی به سرشماره هایی پیامکی گفته می شود که قابلیت عبور از بلک لیست را دارد و از این خطوط می توانید برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی استفاده کنید.

لیست سیاه ارسال به شماره موبایل هایی گفته می شود که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند به این شماره موبایل ها با خطوط تبلیغاتی در سامانه پیامک نمی توانید پیامک ارسال نمایید.

ممکن است در شرکت شما که از خدمات ارسال پیامک آرش پیامک استفاده می کنید چندین کارمند داشته باشید که هر یک وظیفه ای را برعهده داشته باشند. مثلا واحد مالی ، واحد فنی ، واحد فروش و…